Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Menyampah giler!!!

Assalamualaikum,

Post ini adalah ditujukan kepada saya sendiri dan yang terlibat sahaja...
Ini tidak melibatkan yang sudah meninggal dunia..

Kalau nak baca, kau baca diam2!!
Kalau taknak baca, lantak kau lah..

Aku dibelenggu kemarahan dan sangat menyampah kepada dua orang budak perrempuan yang sengal dan berlagak..

Aku bukan suruh die ajar add math pown..
Aku suruh die ajar aku bende yang die dah biase buat..

Senang jer kot kalau ko ajar aku betul2 caraanya...
Memang aku nih lembab sket..
Tapi tolong yer!!!!
TOLOOOOONG la ajar aku betul2..
I'm still older than youguys..
hormat la sket..
tak payah la nak jeling2 mata tu!!

sangat sengal korang nih...
da la menggatal jer kerjanye!!!
Cakap ngan budak perempuan yang lain, gelak2 tak nak pula..
Nih ko layan budak laki2..
Gelak2!!
Tayang gigi besar berkarat tuh...
Waaaa..ingat banyak cantik muka kau...
Pergh!!Menyirap aku..
Dengan budak laki..bukan main senyum ko ea!!!
Dengan kami, sejenis ngan kau nih..pandai jer ko mengarah...
memang SENGAL!!!
Rasa macam nak cincang jer korang berdua!!

http://www.emocutez.com

Da lah..malam2 nih memang setan banyak..jin pun ade..
Marah aku memang tengah menggelegak nih..
Setan memang suka kalau orang marah2 nih..
Lebih baik aku tido..

Terima kasih yang sudi membaca..!!
Sayang korang..
Aku tak sayang dua budak tu!!