Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 18, 2011

Happy Birthday ayah!!!


Aku bersyukur sangat ada ayah lagi. saya sangat sayang ayah saya okay! ayah saya bukan macam ayah orang lain. yang penting dia tak pernah buang saya setelah saya dilahirkan. bukan macam anak remaja sekarang. lepas buat satu kesilapan, die buat kesilapan yang lain. ish2! ade ke diorang buang anak tepi highway, letak depan pintu rumah orang lain and more pathetic is they treat the babies like a trash (suke hati diorang jer buang kat tong sampah). nasib baik ayah aku tak buat camtu. Sayang ayah!!

Happy birthday dad!!
You are 47 years old right now.
Umur bertambah, gaji bertambah (alhamdullillah) dan perut ayah pun makin ke depan..hehehe. JANGAN MARAH!

Along sayang ayah. ayah saya sangat baik!! die teman saya cari kerja on his birthday. Cari kerja kat wangsa maju. Seronok!!!! First time nih nak kerja part-time. Alhamdullillah, dapat gak. aku nak isi masa lapang jer. aku cuti 4 bulan beb. lame tu. tak kesah
la gaji die brape kan.

Pape pon time kaseh ayah!!!!!sayang ayah!!!happy birthday!!
Aku suke sangat gambar nih!!!
Ayah aku nih xpandai senyum.
jadi, mari kita lihat macam mane die hendak senyum untuk mendapatkan perfect picture.
At the left side itu adalah mak aku yer.. C-A-N-T-I-K!!!

Nih muka ayah aku sebelum aku suruh die senyum.


Senyum sikit ayah!
..haha..
mulutnya mencebik
aku tak tau la mase ni die nak senyum ke tak nak.


Okayh!die da mula nak senyum..
..hehe..
buat lebar sikit senyum tu ayah.


terlebih lebar la pulak..
..haha..
time nih memang aku ketawa smpai sakit perot.
Sorry ayah!!

Okay!! die da mula boring untuk senyum..
Satu lagi jer ayah!
SENYUM!!
Die memang sudah boring untuk senyum
Aku gak kene marah!!

Tapi along tetap sayang ayah!!
..hehe..

Sekian.