Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

Game on Facebook

Hi!! Nice to typing a few thing today..
Actually I da habis idea nak tulis ape disebabkan boring memerap di dlm rumah..

now, I'm going to let youguys know what I'm doing during this looooooong holiday..
*habis la pelajaran. satu ape pown da xingt nih*

Okay..
memandangkan there's nothing to do in my house except daily housework,
I have spent half of my time in front of the computer..
Cube teka I buat ape??

Jeng3!!!

Picture1

Picture 2

Ha! natang nie yg aku buat smpai makan pown lupe..
..haha..

korg pernah tengok?
ha..ni la game yg ade kat facebook..
sblm main tu korg kne la sign in dulu facebook..
aku ni mmg childish sket..
yang Picture 1 tu game Baking Life..
tu da xseronok main..
bile aku bakar,kalau da tinggal lme sgt..
mesti burn..
Pergh!!!menyirap jer..

then, 2nd picture tu ialah game Gourmet Ranch
aku mmg suke main game..
x kira la waktu senggang ke x..
tp game yg simple2 je la..
xde la aku nak main cm dota, counter strike tu kan..
alamatnye mmg KALAH la aku..

tu la ape yg aku buat skrg..
!!Adoi!!