Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

Tranfered to DANAU!!!

Assalamualaikum youguys!!!!!

...hoohohoo...

kamu nampak dan sudah membaca title di atas kan???
so,SIAPA yang kena transfer???
Danau tu TEMPAT apa??

Jeng3!!!

Sebenarnya, I dah lama tak update blog sebab I sibuk dengan opening a new store for Domino's Pizza at Danau Kota, Setapak.

So,jawapan untuk dua soalan di atas adalah:

SAYA tranfered to DOMINO"S PIZZA PLAZA CRYSTALVILLE, DANAU KOTA.
Memang penat bila kerja dibelakang tabir untuk menyerikan kedai baru di Danau Kota.
Sangat penat okayh!!!!
I kena pergi pukul 9a.m. and then balik pukul 11p.m....
Bila sudah sampai di rumah, hampir pukul 12.30a.m...
Can you imagine how hectic that moment..
kena tampal2 barang, mop2, sapu2 and cuci segala yang berhabuk simen..
penat seyh!!!!

Tapi yang best..
MAKAN FREEEEE!!!
http://www.emocutez.com

..hehe..
aku bab makan memang senyum sampai telinga...

so, itulah ceritanya..
alhamdullillah saya dapat bos2 yang sporting..
..haha..
networking yang sengal2 belaka..
dan beberapa orang family baru yang sedang training to be pizza maker and rider..
satu ja aku pelik..
semua orang kat sana panggil aku IZZATIE, padahal aku dah suruh diorang panggil aku YAN!!
http://www.emocutez.com

hmm..tak kesah la kan..
best gak!!!
FIGHTING IZZATIE!!!