Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 24, 2011

SPM untuk ANGAH 2!!


Sebelum nih dalam post aku..
aku ada wish gudluck untuk angah when she was sitting the exam..
semalam alhamdullillah aku teman dia mengambil result..
well,
kamu semua nak tau result dia kah..?
..hehe..

lebih baik korang tanya dia sendiri kan..

sat lagi kalau dia tau aku habaq kat sini..
mampuih aku kena maki free2 ja..

Okay..
dalam perjalanan ke sekolah dia tuh..
memang penuh dengan cabaran yang sengal2..
Pergh!! jauh beb sekolah dia..
memang boleh kurus kalau hari2 aku pergi sekolah dia..

Starting at KL sentral..
WE-angah, I and a friend of angah, nadia..
waiting the sengal one-friend of nadia for about an hour..
Pastu, bila da tunggu dia boleh pula makhluk Allah ni naik train dulu..
Pergh!!!menyirap giler..
nak mencarut banyak2 pun ada..


So, sampai saja di sekolah, angah ambil keputusan spm dengan perasaan yang aku pun tidak dapat rasakan apa yang dia rasa saat itu.
Bila sudah ada keputusan di tangannya, alhamdullillah dia tidak mengalirkan air mata dan angah terima se adanya yang dikurniakan oleh Allah.

Ni la angah saya!!!
Alhamdullillah dia terima apa adanya result dia tu..
Ingatlah, yang baik datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri sendiri dengan izin Allah..

p/s: saya sudah pandai cari duit sendiri..saya sudah bekerja..doakanlah yang terbaik dan paling utama,rezeki yang saya dapat itu adalah rezeki yang halal...nnt saya cerita yer..hehe..