Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 14, 2010

Sogo punyer cerita..



2 hari aku plan untuk pergi ke sogo bersama2 SITI NOR ATIQAH BINTI ABU SAMAH. aku memang suke nak keluar dengan die..

TAPI!!!!

aku mengalami segala kesulitan:
first,kereta takde.ayah aku boleh pulak bagi pinjam kat kawan die. pastu, aku lupe pulak nak buang sampah kat rumah tuh. then, ayah aku pulak menghilang pergi hospital menyebabkan aku pergi lambat jumpe tiqa. tetibe pulak aku tengok station lrt tuh pulak tengah naik taraf. terpakse la aku naik jejantas monorail tuh. da la tinggi. jadi tonggek aku mendaki jejantas itu.

Da la aku first time nak pergi SOGO nih. namenye aku duk KL. tapi xpernah pown menapak kat dalam sogo ni. kalau kaki lima sogo tuh pernah la.

ok..banyak plak membebel.

pastu ak cari la tiqa. lepas tanye pak guard mane letaknye secret recipe, dapat la aku jumpe die. aku and tiqa punye jerit da macam orang kene histeria. sempat lagi aku tengok muke pak guard tuh tengok ktorg hugging each other.
memang best la jumpe tiqa.
Die tunggu aku lame gile. agak2 3 jam gak la die terpakse tunggu aku. cian die.

Ktorg berjalan2.dapat la tiqa capai satu baju utk dibeli. da lame aku tak keluar outing dgn die mcm kat kmkn dulu.pastu, makan. sampai la kul 5..pastu balik..

memang kenangan la die nih..satu bilik ngan aku dulu..
die la yg buat aku nak minum nescafe.sebab die memang ade stock.
tapi yang sedih nyer aku tak teringat nak amik gmbr tadi..
adoyai!!!

xpe2..



nie la gmbr kenangan aku ngan die.

comey..
nanti insyallah kalo ada rezeki, ktorg dapatla g UWA same2..dapat aku tinggal ngan die lagi..hehe..

friend forever..
thanks tiqa for everything..


http://www.emocutez.com

-yan punyer-