Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 11, 2010

..countdown..

Aku hari ni bangun pagi2 da menatap aku punya lappy..
buka la segala benda alah ni..
tetiba teringat pula..
..MICET..
OMG!!!lg 1 week jer aku boleh stay at home..
Oh TIDAK!!
aku akan kembali ke dunia yg penuh pancaroba itu..

http://www.emocutez.com

then, aku baru teringat IELTS...
pergh!!memang aku kena keje keras membanting tulang berkerat2 aku lepas nih..
Aku rase pulak nak beli stationary..
sebab ketiga2 adik aku yang sengal nih da REMBAT kesemua aku punya perkakas sampai beg aku pun die kebas pakai pegi tution..
ishhh..
penat betol jadi kakak sulong nih..
So, kena la mintak mak beli baru..
kalo mintak kat ayah kedek*** sikit..
tapi kalo bab makan bapak aku memang best..
aku nak makan ape semua dia beli..
haha..

to budak2 micet..
jangan terkejut ya tengok aku macam berbadan dua..
hak3..

ADOI!!!
tak perasan lagi seminggu jer aku boleh guling2 atas katil masam n berpeluk dengan teddy busuk aku..
seminggu jer lagi..

ok..countdown sekarang..
..seminggu jer lagi..