Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 16, 2010

PENGANGGURAN terhebat selama 2 bulan

Kali ni banyak sket aku nak tulis yer..
Bace la kalau larat..
Almost 2 month aku duk berlingkor di atas katil masam aku..
haha..
sangat seronok bangun lambat di first day aku cuti sem di rumah..
TAPI!!!!
bile da masuk pertengahan minggu tuh..aku da macam monster kat rumah...
asyik la menjerit...

Jeritan untuk eza lain..efah punyer lain...ilham punyer lagi la banyak jeritan yang aku kene buat..
salin baju..mandi..solat..salin jadual sekolah..g tusyen..makan pun kene jerit..ngaji lagi..
oooohohohohoh...macam tarzan pown ade gak...


ilham


izzah



iffah


nie la adik2 aku yg buat anak tekak aku rase cam nak terkeluar..

selama 2 bulan aku xbanyak berjalan sangat..
tapi memang hebat la 2 bulan aku buat macam2 kat rumah..
jadi pekebun selama 5 minit for certain morning..
jadi driver di pagi, tengah hari and petang hari..
jadi babysitter, mcm biase jage adik2 aku..
jadi tukang masak ntah pape...ayah cakap aku masak tak sedap..
efah masak ok..
angah lagi la..sampai tegang urat aku nih nak suruh die masak..
boyfriend da ade..
tapi masak tak mahu..sengal!!!
jadi bibik..
pastu tido..yang tuh memang priority aku ni waktu lepas zohor..haha

pastu aku suke rutin pagi khamis aku..
aku akan g pasar tani bawah blok, tepi sungai bonus utk beli tempe, pisang dll.
sempat gak aku beli selendang 2 rm15, baju long sleeve yang harge nyer rm6 jer and selipar yang agak menarik..hehe
aku sangat suke hari tuh..

pasar tani yang barangnye sangat murah

yang paling menjijikkan aku kene buang sampah yang sangat berat ke blok yang paling ujung..
da la blok aku blok A..nak kene buang sampah kat blok E..
ade la dalam 100m aku kene jalan ke tong sampah..
memang bina otot la aku mase tuh..

lepak ngan kawan tak de la sangat..
boyfriend pown takde..
haha

pastu ade la skali aku menjenguk range tempat aku menembak dulu..
shooter semua dah lain..memang serious habis sejak aku and da geng da tak de..
Maybe coach aku tersinggung aku tolak tawaran die nak menembak balik..
Tapi biar la aku tolak sekarang utk kebaikan mase depan..
biar la aku bagi peluang dekat orang lain pula..

aku akan rindu environment kat pulapol nih..


nie la view kat luar rumah aku..kalo tgk firework memang best..

memang rase keberatan nak balik micet..
papepon..aku akan balik umah selalu gak..memandangkan da dekat..hehe
so,home sweet home..
sayang sume...

-yan punyer-