Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 9, 2010

Ade aku kesah??Ingat aku peduli ke??

Aku nie simple jer...
saje jer nak tulis bende nih..
di kala ke-sengal-an melanda..
aku terpikir DIE...
tah pape jer..
korunk bace la kalau nak bace yek..

..1 2 3...
..START..

Ade aku kesah??
Ko nak ngumpat aku...
sebab aku pun ngumpat ko..
(sorry la yer)

Ade aku kesah??
Ko buat ape sepanjang hari...
sebab aku pun ade bende nak buat sepanjang hayat aku..

Ade aku kesah??
Ko keluar ngan sape...
sebab aku pun keluar ngan sape2 jer..

Ade aku kesah??
Ko main mate ngan sape...
sebab aku pun KADANG2 main mate gak..

Ade aku kesah??
Ko nak belanje sape...
sebab aku pun selalu gak belanje orang..
(orang yang berkenaan jer la)

Ade aku kesah??
Ko makan ape..
sebab aku pun hari2 makan..

Ade aku kesah??
ko pakai ape...
sebab aku pun pakai ape yang aku suke..
(tak nak tutup aurat tuh ko punyer pasal)

Ade aku kesah??
ko nak text aku ke tak..
sebab orang lain pun text aku..

Memang aku belum cukup kuat nak dengar ko da couple lain..
TAPI
Ade aku kesah??
ko nak couple lain..
sebab aku da tak heran ngan couple2 nih..

Ade aku kesah??
ko anak orang kaye..
sebab bukan ko yang kaye, bapak ko yang kaye..
hahaha...

Ko ingat aku peduli sangat ke dengan ape yang ko buat huh!!!
Buat la ape ko nak buat..
Ingat aku peduli ke??
Ade aku kesah??

Aku happy dengan dunia aku..
...HAHAHA..
...SEKIAN...
.. TERIMA KASIH (nada alleycat)..

-yan punyer-