Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

P saye besar punyer

assalamualaikum...

hari ni aku nak bcite bout hal yg kelmarin..
aku rase cite tu blom basi utk aku share kt sni...haha...
aku pnyer tjuk tu diambil dr dialog kwn aku sjak kecil..
NUR SYAHIRAH JIMI ASMARA
die da boleh bawak kete sebab die da ad lesen P..
P saye besar punyer..
Syira sgt comey..

so, aku bertungkus lumus to get mine..
finally, semalam En. Rizal nk bagi aku punyer lesen..
die suh aku tunggu kt bwah blok...
aku tunggu punyer tunggu da almost 25 min..
bile die dtg jer die cakap die da bagi kat bapak aku..
Pergh!!!menyirap aku tunggu mcm model tak berbayar...
penantian satu penyiksaan..
xpe2...

Pastu, bile bapak aku da balik..
die cakap die beli something utk aku..
aku terlupa psal lesen tu..
aku ingat die belikan aku makanan..hahaha
aku memang..kalau bab makan aku memang exited sangat..
aku memang kene marah free2 jer ingat pasal makan..haha
k2..berbalik pd cite lesen..

then, ayah aku tunjukkan lesen tu and sticker yg die belikan utk aku..
ape lagi..ak trus cium pipi ayah aku..hahaha
aku da boleh menyemakkan sticker tu kat kete ayah aku..
muaahahahaha..
so,kepada driver2 outside there..
terima lah kedatangan aku utk menyemarakkan lagi suasana traffic jam..
huhu..
kalau aku terlanggar kete sesiapa..
jangan marah yer..sebab...


P aku BESAR punyer!!!
sangat exited nak bawak kete...
tu jer la ak nk cite stakat ni..

-yan punyer-