Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

Ke'busy'an melanda

Assalamualaikum..

rasanya macam sudah lama aku tidak meng'update' blog nih..
alahai blog!!!

aku sekarang sangat sibuk..
rutin harian aku adalah bekerja dari pukul 10 pagi sehingga 11 malam..
itu adalah tahap maximum untuk I bekerja..
balik dari bekerja..aku sudah sangat penat dan tidak bermaya untuk menghadap laptop kesayangan..

I'm really sorry to my friends yang bagi messages di facebook, yang bg email di yahoo ,mahupun yang memberi comment di blog ini..
saya sangat3...
mnta maaf pada kalian..
kerana..
saya lambat dan belum membalas segalanya..
saya sangat exhausted sekarang...
hanya tunggu masa untuk tidur selepas balik bekerja..
http://www.emocutez.com

MONOLOG:
inilah hakikat bekerja untuk mencari beberapa suap nasi untuk sebulan...
Haaaa!!!Nak sangat ko bekerja kan..
Amik kau!!!
Rasakan nikamat bekerja kau, IZYAN!!!

Okayh!!belajar lagi senang..!!
itulah hakikat nya..

Btw, I dapat rakan2 baru yang sangat sengal..
dan umur mereka seperti adik2 aku...
sangat sengal...!!

thanks for reading this post!!
love youguys!!
http://www.emocutez.com