Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 13, 2011

Saya sayang mereka part 1

Assalamualaikum sayang-sayangku sekalian..

sudah berlambak rasanya post-post dan entry-entry yang sangat emotional yang diluahkan oleh penulis blog ini (aku la kan..)

Jadi, yan miNta maaf sangat-sangat kepada sesiapa yang menyampah bila membaca post yang lepas-lepas(sape suruh korang bace kan..)

Dan terima kasih juga kepada sahabat-sahabat yang sudi membaca dan memberi motivasi serta nasihat-nasihat anda. InsyaAllah, hidup kalian juga yan doakan sejahtera dan dilindungi Allah sentiasa.
AMIN

Well, sekarang..
Saya mahu meluahkan kasih sayang saya..
kali ini, post saya..
akan di sambung mengikut keselesaan yan..
untuk kali ini
............bermula dengan........


SAYA SAYANG MEREKA
PART 1

For sure la aku amat menyayangi Allah dan juga rasul2nya..
Namun, sebagai manusia yang lemah..

merekalah yang aku sayang selain yang di atas..



mak and ayah
love them so much
I don't know what will I feel when they away from me forever..
May Allah bless their life in akhirat...



both of them are really important in my busy life
yang kanan angah, yang kiri epa (born after angah)
bebudak berdua ni sangat la penting
..untuk..
membasuh,mengemas dan sekarang nih mereka sudah pandai MEMASAK
senang la hidup saya dan mak saya..



"ade aku kesah??" ilham said when i took this picture
sangat biadap soalan yang dikemukakan olehnya
(memang sengal budak nih)
he's a very unpredictable boy
a really naive person when it comes to cheating part
he is my lovely, cheeky lil brother..
recently, he's bleeding his bare feet
sebab terpijak paku masa main bola kat padang.

********
ni la 5 orang family members yang saya sangat CINTA kerana ALLAH..

setakat ini sahaja kasih sayang yan yang yan benar-benar ingin kongsikan..
semoga korang pun happy selalu dengan family dan insan tersayang..
nanti yan kongsi lagi deh..