Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

Kawan saya!!

Assalamualaikum,

Hi there!!!how's your life so far? Harap-harapnya semua okay dan bahagia. Hidup aku pun bahagia sangat akhir-akhir ni.

Tapi hari ni aku nak cerita pasal seorang kawan aku,yang sangat suka dan teruja bila dapat menyanyi dengan akim af7.

Korang kenal tak akim af tu?
tak kenal?
alamak!!!tidak mengapa..

Nama kawan aku tu dirahsiakan sebab aku tak minta permission dia lagi untuk aku berceloteh pasal dia dalam blog ni.

Dia sangatlah bertambah teruja (ayat BM terok giler grammar) bila video dia dengan akim masuk youtube..

Tengoklah kawan saya di youtube! Nanti korang kenal la dengan akim.
Dalam video ni, akim pakai baju grey and kawan saya tu pakai baju warna hitam.

Sebenarnya aku pun teruja, sebab dulu aku minat akim..
Hahahahaha...

Enjoy the video. Bye!!