Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 16, 2011

:: A small digit ::

Assamlamualaikum dan salam sejahtera..

Sebelum ini yan ada berhasrat untuk membuang semua lemak-lemak di badan untuk menjadi seperti Jillian (Trainer yang dalam the biggest loser america tu kan)

oooH!!saya sangat suka badan slim dan sihat seperti dia..

Without realising any changes on my life yang sangat serabut sekarang..
i'm losing my weight with a small digit!!!!

ini lah tranformation yang yan dapat buat selepas beberapa lama duduk di rumah menggoyangkan kaki...

pipi I da nipis..
jangan jeles..haha

BERAPA kg???
tu persoalan pertama..

yan sudah turun 5 kg!!!
.....hahahahaha.....
saya sangat suka!!
(xkesah la kan kalau korang anggap sket..tapi tu la kejayaan pertama buat masa sekarang)

Alhamdullillah la kan..
walaupun sekarang da ade panggilan baru kat tempat kerja (kak doraemon!!)

sengal budak2 yang panggil nih..
tapi aku xkesah sebab diorang yang buat dunia aku ceria..
nanti yan upload gambar budak2 kat tempat kerja..
mereka sangat sengal!!

papepon, small digit tu yang membuatkan diri aku sangat berharga sekarang..
confident pun naik mendadak nih..

kepada sesiapa yang mahu menyahkan lemak dan menurunkan berat,
...tip nya adalah...

BERJALAN DAN BERDIRI SELAMA SEKURANG2NYA 4 JAM SEHARI..

larat??mampu??
hahahaha
window shopping la lame2 kepada penggemar..
xyah buang duit..
cuci mata je..

silakan kepada sesiapa yang nak buat
selamat berjaya

yan akan buat benda nih sampai bulan 7 dan target penurunan berat badan adalah 15kg...
owh..tolong la bagi kudrat nak buat benda nih..
(entah2 aku ni cakap jer..tapi buatnye sekerat jalan)

..hahaha..

p/s: yan gembira!!bila anda gembira..