Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

More cheese and pepper at DOMINO's


Well, dulu I ada publish 1 post bout my work place kn..
Post tu mase baru nak start keje.

But, after 3 months I worked there..
I took a decision to resign as I have to further my studies..
Macam2 experience dapat..

Actually untuk I sambung belajar semula..
I kena amik mood untuk belajar bangun tidur dengan lebih awal, mencari buku2, notes2 yg berterabur tah kemane..
Lame beb kalau nak mencari..
Kalau I keje lagi skrg ni, mesti la xde mase untuk semua itu kan..

And of course...
It was hard for me to say good bye to them (my friends work there) since I'm not really good at saying "bye"

I'd promised to you guys yg I nak tunjukkan tempat keje..
So, check this out!!!


ni la tempat keje kat danau kota tu..
(kemut2 kn la mate anda untuk melihat ape yg saya tulis dlm balloon tu yer)
they are another chapter of my life..


actually byk lg friends yg sme keje..tp dorg sume malu2 nak amik gmbr..
memang rmai

I think I should mention their name here..
kadang2 budak2 domino's ni suke bace blog ni..
kang x disebut kecik hati kang..

firstly,
PIZZA MAKER:
~dhana
~hafiz
~najib
~leeya
~fatin
and unforgetable
~hem,fara and ain

then,
RIDER:
~amie
~na'im
~safwan
~izwan
~fauzul
~panjang
~epin
~afiq
ade lg rider sebenarnye (plus ngan yg da resign awal) tp xhengat la pulak..
sorry guys..

Btw, Izyan Izzatie ingin meminta maaf atas ape pn kesilapan fizikal, mahupun lisan kepada anda semua di DOMINO's WPC..

sayang koooorang sangat2!!!

P/s: najib (pizza maker domino's WPC), saya minta maaf sangat yer!!!