Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

Accident!!!

Assalamualaikum,

Fuh!!!berdebar jantung den pagi ni..
pagi2 lagi den da hadap accident dopan umah den ni ha..

adoyai!!!
Bang!!!gini bunyi nyer ha..
terkejut kambing aku!!
http://www.emocutez.com

Adoi!!parah..

Belakang kereta bertembung dengan satu tiang lampu while I wanted to reverse my father's car..
Memang clumsy la hari ni..
Disebabkan nak cepat untuk menghantar ibunda kesayangan pergi kerja pada jam 6.45am..
Dah la hari hujan pagi tadi..

Menggigil den dalam kereta tu ha..
suruh la adik laki tengok ape jadi kat belakang kereta..

ME:ilham, tolong tgkkn pe jd kt blkg kerete??(muka gelabah,hati duup daap duup daap)
MAK:Aduhai long!!!Xpayah!!mak da lmbt..

Pergh!!memang sepanjang bawak kereta tu..hati memang Allah saje yang tahu..
Dalam hati (mcm mane la aku nak menjawab ngan bapak aku ni)..

memang pagi td serabut jer kepala otak aku..

But, after I sent my lil bro to school..
lepas parking kereta belakang rumah slow2 la kluar kereta nak tgk ape jd kt blkg..
bace Bismillah xhingat la byk mne bace kn..

Adoi!!!
Alhamdullillah xjadi pape..
Rase mcm nak sujud syukur..
memang miracle gler..
sikit calar pun xde..

Alhamdullillah la..
sejak aku dapat lesen P nih..
tang tu la baru first time accident berlanggar..
memang rase nak tercabut jantung..


Baru la masuk rumah boleh senyum cam ni..