Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 28, 2011

Keluang man vs 150 juta

Assalamualaikum sekalian,

Aku sebenarnya sangat boring selepas aku berhenti kerja. So, jadilah anak dara pemalas di rumah dan sekitarnya. Apa yang aku boleh buat adalah surfing in the internet "ocean". Adoi!! memang tak seghonok. Tapi still surfing sebab da tak ada benda yang nak dibuat.

Let's move on to the topic : KELUANG MAN vs 150 JUTA.

Kalu korang nak tahu, boss aku kat Domino's ni ade la member die masukkan video die nyanyi lagu keluang man. Nak tengok???


Aku lah pekerja dia yang pertama kat Danau Kota tu yang jumpa video ni. Hak3! Walaupun lirik die tak berapa betol sangat. Aku still boleh senyum tengok boss aku nyanyi lagu zaman kanak2 aku. Dia ni memang sempoi!!

memang kalau korang tanya aku, aku memang tak jemu tengok video nih.

pastu tangan aku nih gatal la pulak pergi click kat link video lain. Dah pergi banyak link video dan setelah tiada video yang berjaya memikat hati beta, aku terjumpa lah satu video tahun lepas.

Lagu die sempoi. Best jer dengar. yang smart tu adalah wanita bertudung labuh memainkan guitar. pergh!! memang cayalah. Name belakang die ada la iras2 aku nyer name sket (for those who knew my exact full name la kan).

Enjoy this!!
tajuk lagu ni 150 juta.

Kalau nak lirik die..please click here

Selamat melihat dan mendengar!!