Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 17, 2010

Terawih MICET.

Bulan Puase..
Kalau la next year aku jadi pergi sana..
this year aku kena manfaatkan bulan nie untuk berpuasa kat sini..
kalau tengok niat..puase kat mane2 pon boleh asal kan kat atas bumi Allah nie..

Aku nk cite terawih kat micet sebenarnya..
Micet,bandar VENDOR ialah tempat yang aku belajar sekarang..
namenye gempak tapi..
masyallah!!!banyak kehijauan di sini..
KEPALA SAWIT jer nmpak..hehe

First time terawih kat sini mmg sgt different terawih kat tempat lain..
After solat isyak berjemaah, diorang bace la hadis2 yang aku pn xpernah dengar..
sangat bes bile dapat byk ilmu dari situ..
in addition, lepas terawih 4 rakaat..
TADI, diorang ade buat tazkirah selama 15 minit..
bagus kan..
kalo kat tempat lain...
terus jer abiskan terawih 8 rakaat, 20 rakaat..NONstop..
NGANTUK tau x!!
selit la pape yang bes cam kt micet nih..
dapat gak ilmu sikit..

BEST2!!!
Suke TERAWIH kat MICET..

jadi kawan2 kt MICET ataupun yang lain yang membace ini..
jom la g surau MICET..
marilah solat terawih di bulan ramdhan nie..
sangat banyak manfaat nye..
pahala pun insyallah dapat..