Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 15, 2010

Ielts

31st July aku amik test nih..dgn harapan aku pass la..
Tapi..bile aku tgk result..
aduhai...
Allah jer yg tau cm ner aku rase..
nangis mmg pasti la..
sebab aku ni memang ngok english since aku sk rndah..
tak pernah dpt A pon except SPM la..
tu pn aku buat mati2 punyer baru dapat A..

memang aku kene membazirkan rm570 untuk repeat IELTS nih..
sengal btol..
writing ngan speaking nih..
listening aku yang score ok pon xleh buat pape sebab U yang aku apply tuh ngade2 nak band 6 for all sub test..
babun btol..
aku berkabung sebab IELTS nih 1 day..haha..
dah nangis2 banyak2 bru ingat nie bulan puase..

kesedihan melanda..
Kepada kawan2 yang pass.tahniah yeh..
doakan aku ngan yang lain plak..
Papepn Tq ALLAH..