Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

come back!!!




Wah!!!!aku punyer title nie mcm nk buat album plak..hehehe...
da lame sepi..kini kembali lagi...salam semua...
rindu gak aku nk bertaip-taipan kembali...korang sihat ker???
harap semua sihat la kan...insyaallah...rindu plak ngan semua...
hehe...mcm2 cerita aku nk tulis...

1.BARU HABIS FIRST YEAR DEGREE...

aku bru jer tamatkan zaman 1st year degree aku kat unikl..wa...masa itu emas...dan i berlalu dengan sgt pantas...
sgt rindu korg yang terlibat same ngan aku...
alhamdulillah la semua result ok..
waaaa.....lepas nie..kene buat ape plak???aku pown tak tau la ape agenda mara lepas nih...just wait n see...

p/s ~korang dak UWA dah buat medical checkup ker??aku dilemma nih...


2.IELTS..
aku pown da xtau nak kate ape tentang english aku...memang aku mengaku english aku x sehebat mane pown...tapi aku usaha ke arah yg lebih memuaskan..Chaiyok!!!


3.ABANG ELY DAH KAWIN...KAK WANI DAH BERTUNANG...AKU BILE LAGI!!!???
HAHAHAHA....gedik pulak...semua dah berpunya...alhamdulillah la dari buat perkara yang bukan2 kan...
gembira buat dorg...kalau la ade rezeki aku belajar kat tempat lain...aku rase kn...kalau lepas 3 tahun aku x de kt umah mesti aku da ade anak buah!!!!WAAAAA.....suke2!!!
insyallah la...aku suke jer...tapi tang menjage nyer..aku serahkan kepada yang pakar la yer..hehe...


4.Resipi baru...
aku ade la buat cookies n kek...alhamdulillah la jadi..aku xtau bile nak terbukak hati adik aku nak memasak pulak...da hampir 18 tahun tak reti nak memasak...anak dare nih memang tak makan saman kalau suruh buat kerja dapur nih..yang dia arif basuh pinggan jer..hampeh!!!

5.UWA...
aku harap sangat boleh pergi UWA nak belajar...pape pown doakan jer la...